torsdag 18. august 2011

Irritabel - jeg? - Næhhhhh

Herregud å irritabel jeg er da.... det skal ingenting til....men jeg biter det i meg. Men jeg er fryktelig irritabel - inni meg - enn så lenge;)

Idag fikk M dratt meg med ut etter jobb også syklet vi opp til steinbruvannet (ca 20 min oppoverbakke) og deretter jogget vi rundt vannet (en runde tar ca 20-25 min, jeg tok 1 runde mens M tok 2 runder) Mens jeg ventet tok jeg litt situps og armhevininger osv... deilig, men utrolig slitsomt!

Kom jo litt igang med trening for et par uker siden, men så fikk jeg jo den betennelsen i foten som satte en stopper for videre trening, men nå er jeg endelig kvitt vondten i foten.

Jeg er utrolig sliten og trøtt når jeg kommer hjem fra jobb - hvor skal jeg hente energi fra???

Gleder meg masse til elvefestivalen på lørdag i Drammen...blir kos. Jeg skal til et vennepar og lage noe mat og deretter er det masse konserter. Gleder meg til Beth Hart og Anastacia:)

Nå er det himmelblå for full mugge på tv om kveldene.... er ferdig med sesong 2 nå etter bare halvannen uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar