fredag 12. august 2011

Stavern i helga:)

Nå er det bare 2 timer til på jobb før det er helg- jippi:)

Skal ta toget kl 14.15 og er fremme i Larvik kl 16.15! Herlig! Er jo meldt bra vær idag og imorgen også, supert.

Skal prøvekjøre en bil imorgen...wuæh. Spent! En mazda demio 1,3 2001 modell. Gleder meg!

Ellers går det bra med nesesprayen - ingen bivirkninger hittil. Er mer pes med det å huske på å ta den alle gangene. Bra jeg har satt på alarmen på mobilen, for igår glemte jeg det helt bort (mens jeg var å shoppet)!

God helg til alle i hopa;)

2 kommentarer:

  1. Heldig vis er det ikke krise om sprayen ikke tas helt på samme tid hver dag - jeg har bare hatt på alarm 1 av 4 ganger, og det ble samme resultat hver gang ;) De tre gangene jeg ikke brukte alarm, så tok jeg den når jeg husket, bare så vidt jeg rakk riktig antall pr dag... Og eneste bivirkning jeg har hatt er hetetokter, de har dukket opp sånn rundt 14 dager etter spraystart :)

    SvarSlett