mandag 22. august 2011

Hadde en fin helg:)

Lørdag dro jeg til Drammen til et vennepar - vi skulle på Elvefestivalen på kvelden. Vi var 10 stk på vorspiel og fikk servert nydelig mat og drinker. Så var litt bedugget når vi kkom oss avgårde til å høre Beth Hart kl 22 inne i sentrum. Etter hun var det Anastacia - utrolig bra begge to. Og superheldig med været - stapp fullt med mennesker:) En FIN kveld!

Dagen etter busset jeg videre innover bygda og var på middag hos mammaen min, sammen med alle de andre barna og barnebarn. Vi var 15 stk totalt , jeg elsker sånne tilstelninger;)

By the way: igår kom mensen også...så da er det bare å spraye videre og vente på infomøte neste tirsdag. Nå er jeg iallfall klar for å begynne på sprøyter ettersom blødningen har kommet - JIPPI! Hetetoktene har kommet for fullt - blæh.

Idag er det nydelig vær og nå er det grillings på verandaen som står for tur:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar