mandag 15. august 2011

Flott helg i Stavern

Var superheldig med været og hadde sol/skyer både fredag og lørdag...søndag glimtet sola bittelitt, men da var det en litt kald vind og faretruende skyer.Regnet kom først på vei hjem igjen...kjørte bil med ei annen og vi brukte hele 3 t + 20 min fra stavern til oslo - Blæh! KØ!!!!

Ellers koste jeg meg masse...med god mat, hyggelig samvær og iskalde cidere på kvelden! Og sprayen min jeg måtte ta i smug, hehe!

Fortsatt ingen bivirkninger, jippi, men "banker i bordet" samtidig for plutselig kommer de...

Nå har jeg gått 5 dager på spray, altså 1/4 del, bare 15 dager igjen til møte på Riksen og jeg skal finne ut når jeg skal gå igang med sprøyter.

God mandag alle sammen...her er det innkjøring for full rulle, nå er alle barna i hus og mange å bli kjent med;=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar