torsdag 19. september 2013

Ferie from hell

Fytti grisen....mitt eneste ord for denne ferien her!

Det eneste de gir Jonathan på sykehuset er væske, ingen intravenøst næring. Noe han trenger. Når tarmene hans er i ulage som nå og ikke tar opp noe mat trenger de helt ro og avlastes med intravenøst næring. Skjønner ikke helt problemet.

Men har jobbet intensivt med reiseforsikringsselskapet om å komme hjem tidligere pga tilstanden hans, han har gått ned 0,5 kg på en uke. Veid han i bagen med baggasjevekt.
Vi har brukt 6 mnd på å få han opp 1,5 kg i vekt....så nå har vi en lang jobb foran oss å få han opp i vekt igjen.

Endelig fått klarsignal på å fly hjem, nå venter vi bare på at de skal booke billetter.

Men nå har han begynt å hoste noe sinnsykt, hoster som en gal. Søstera fikk antibiotika tidligere idag pga vondt i halsen, så nå ga jeg en dose til Jonathan også, så det muligens roer seg litt. Det er skikkelig ille. Nok til at jeg holdes våken og ikke får sove. Nå vil vi bare hjem og på norsk sykehus.

Over til noe annet, igår natt begynte omgangssyken hos meg, så i hele går hadde jeg det helt jævlig. Det er det værste som finnes altså!

Vi vant budrunden, 30 tusen over prisantydning. Men taksten lå 80 tusen høyere enn budet, så selger ville ikke selge til under takst. Så utrolig teit. Da skulle ikke prisantydninga liggi på der den lå, og det sa jeg klart fra om til megler. Så ble ikke noe rekkehus, enda. De skal ha ny visning neste onsdag, så følger med....hvis det ikke er noen andre interessenter kommer jeg til å legge inn bud på den gamle prisantydninga...så kan han skylde seg selv!!!!


1 kommentar:

  1. Dette høres jo ut som et mareritt. Har flere venner som er blitt svært syke på ferie i Tyrkia denne sommeren og ingen er imponert over sykehusene for å si det mildt. Håper dere kommer dere raskt hjem. Masse god bedring til dere alle.

    SvarSlett