lørdag 9. juni 2012

Vogndilemma - ikke dilemma lenger:)

Igår kveld var jeg ute med søpla og møtte på blokktillitsdama(en eldre dame). Og hun la jo merke til kulen på magen min..hehe. Og da kom vi i prat og jeg nevnte det med at vi sliter med å kunne parkere vogna vi skal ha fordi den ikke går igjennom den mellomste døra. Så hun ble mmd ned i kjelleren også tok vi en titt.

Vi bor i oppgang A, og A+B er etter den mellomste døra, mens oppgang C+D er etter den første døra bare...og den første døra(hoveddøra) er stor...hele 86 cm bred så der er det ikke noe problem. Og da sa hun dama at vi kan jo bare parkere i en av de oppgangene som er i begynnelsen av kjelleren, det har ingenting å si hvilken oppgang man bor i og hvor man parkerer. Jippi. Så da er jo problemet løst da:)

Eneste kjipe er at da blir det lenger for meg å bære barna og alt som skal til vogna, både til og fra vogna. Men men! + at vi har oppgang innerst i kjelleren og føler det "tryggere" å parkere innerst siden det er få folk som går forbi borti der. Men jeg får evt bære baggene osv og sette ved vår oppgang nede i kjelleren, også får selve vogna stå et annet sted:)

3 kommentarer:

  1. Så fint da :) Ja - kan jo bare bære baggene bort til deres sted :D

    SvarSlett
  2. Så fint da :) Ja - kan jo bare bære baggene bort til deres sted :D

    SvarSlett
  3. Flott !! Du kommer til å bli kjempesterk!!

    SvarSlett