fredag 9. mars 2012

Helg igjen..

Og det er så deilig...for selve uka er litt småkjedelig siden jeg går hjemme- mens i helga er jo samboeren hjemme fra jobb + at det skjer jo alltid mye mer gøy i helgene. Ikveld er det god mat og fredagsrekka på tv som står for tur...og imorgen tidlig reiser vi til Svigers og jeg drar videre for en tur til Sverige(de bor bare 30 min fra Sverige) for å handle litt! også blir det bursdagsmiddag for svigers og være der til søndag!

Og når helga er over...det er også en litt deilig følelse, for da er det nesten tirsdag og jeg kan telle en ny uke;)

Gleder meg sykt mye til onsdag, og få se tassene igjen. Denne gangen skal samboeren være med også, så kanksje det går litt mer opp for henne også...at det faktisk lages babyer inni magen min for tiden:)

Føler at jeg titter meg gal på nett over ting jeg å ordne, kjøpe, tips osv...men så legger jeg det litt fra meg fordi jeg tenker at "herregud, det er jo lenge igjen". Kan jo ikke begynne innkjøp og ordne nå. Men kanskje jeg burde det???Tiden flyr jo rimelig fort!

Har bedt søstera mi finne frem alt som er mulig å låne av henne(hun har ei på 2 år), så skal dit om 2 uker...så da blir det jo sikkert litt å ta med hjem forhåpentligvis...og da er jo "noe" ordnet;)

God helg alle i hopa:)

2 kommentarer:

  1. Kjøp inn utstyr og begynn å ordne! Det er jo så gøy :D Det er en fin måte å nyte svangerskapet på syntes eg :)

    SvarSlett