mandag 12. mars 2012

5 timer igjen til første delmål!

Tenk - imorgen er det tirsdag(eller om ca 5 timer) - og da er jeg 12 uker!! Jippi!!!

Har igrunn følt meg rimelig sikker på at alt går bra de siste par ukene, men allikevel deilig følelse å ha rundet de berømte 12 ukene.

Nå skal de bare vokse og gro inni der- småtassene mine! Jeg gleder meg helt sykt til onsdag og jeg får se de igjen- herregud- føler meg nesten litt forelsket<3
Tenkte jeg skulle prøve å filme litt med mobilen på onsdag under UL på skjermen, slik at jeg kan nyte synes av småtassene igjen flere ganger!!! Håper jeg får det til, og får lov;)

God mandag til dere alle:)

3 kommentarer:

  1. Forbered deg på å være forelsket resten av livet, mer og mer for hver dag!
    Såå deilig å bikke 12 uker, 1 av 3.

    klemmer til deg.

    SvarSlett
  2. Skulle bare si: masse lykke til i morgen på ultralyd!! Håper vi får se bilde av gullene i magen. ;)

    SvarSlett