tirsdag 20. mars 2012

13 uker:)

Idag er jeg 13 uker... og jeg kjenner godt at livmora har kommet opp fra bekkenet. moro å ligge å kjenne på konturen av den runde livmora...og vite at inni der ligger det 2 småtasser - som skal vokse seg større og større:)

Jeg gleder meg masse til jeg kjenner litt liv fra dem, det skal bli så godt!

Jeg sto visst opp litt for sent idag, for jeg kommer jo IKKE inn på altinn...får bare beskjed om at det er kø og må prøve igjen seinere. Er spent jeg:)Alle de årene jeg eide leilighet fikk jeg alltid igjen masse på skatten, ifjor var første året jeg bare leide og da fikk jeg bare igjen et par tusen. Men vi har jo eid siden ifjor sommer(et halvt år på ifht skatten da), men vi eier jo begge to...så ja..spent på hvor mye det blir tilbake i år:)

I Tigerstaden er det sol...og mye mer vindstille enn igår, deilig!

Ha en fin tirsdag alle sammen:)

4 kommentarer:

  1. Hehe!! Du er ikke alene om å være gira på å komme deg inn på altinn. Var nettopp på fb og sjekka, og 90% av statusene dreier seg om skatteoppgjøret.

    Vil veldig gjerne se magebilde om ikke så alt for lenge ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Drøyer et par uker med magebilde...nå føles det mer ut som at jeg er oppblåst og bare valk:) Men det kommer snart:)

      Åh, blir så spennende med skatten, mange som er nysgjerrige:)

      Slett
  2. Gratulerer m 13 fullgåtte uker <3 Og masse masse lykke til på skatten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Jeg aner virkelig ikke hvorfor men jeg kommer ikke inn på bloggen din...kom inn sist etter den andre invitasjonen og raidet bloggen din ifht om det er noe jeg må "gjøre" for at jeg skal klare å komme inn hver gang. Men fant ikke ut av noe. Så jeg gikk ut av bloggen din for så å prøve å komme inn igjen...og det går ikke!!! Irriterendes!!

      Slett