onsdag 7. desember 2011

Forsøket utsatt:(

Kjipern....

Jeg har fortsatt ikke fått mensen og skulle egentlig begynt på sprøyter imorgen(men det kan jeg jo ikke da), så idag måtte jeg kryope til korset å ringe Riksen for å høre hva som skjer videre!

Hvis jeg skulle få mensen idag eller imorgen tidlig så kan jeg begynne med sprøyter på lørdag (utsette 2 dager), og da blir det uttak nesten helt oppi julaften.

Hvis mensen kommer om et par dager så blir det uttak i uke 1 og masse blodprøver og scanninger i romjula!

Time will tell:)

Uansett kjipt, for er så sinnsykt sliiiiiiten om dagen, både med masse bivirkninger fra sprayen + jobber rævva av meg på jobb når begge assistentene mine er sykemeldte. Så for meg "fri" et par dager om 2 uker, men nei... + at jeg hangler litt ifht å bli syk.

Lurer på om jeg skal ringe legen og be om 50 % sykemelding eller noe... må jo mest sannsynligvis gå på sprayen i 2 ekstra uker pga utsettelsen. BLÆH!

Den kroppen altså- kan ikke stole på en dritt i dette "spillet" her!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar