torsdag 29. desember 2011

Akupunktur igjen idag...

Idag var jeg på akupunktur igjen... denne gangen på Alternativklinikken i sentrum(hadde en groupon-kupong, halv pris)!

Og det var en kjempebra time...hun dama gikk igjennom historien min og spurte om alt ifht syklus osv, deretter satte hun nåler i magen og diverse andre steder + en varmelampe over magen, og etter å ha ligget 20 min med det så tok hun de ut og så satte hun mange nåler på rygg, hofteparti + varmelampe over korsryggen.

Jeg nevnte at jeg er så stiv i skuldre/nakke og at jeg har gått til manuellterapeut den siste måneden, da kjente hun på skuldrene min og kjente at jeg var stiv...og da stakk hun en nål inn i muskelen i skulderen- AU! AU Dobbeltau!! Men skal visstnok hjelpe:)

Det tok hele 1 1/2 time, og jeg var superfornøyd med timen.

Så når jeg får vite uttaksdagen imorgen skal jeg ringe inn og bestille en ny time på innsettdagen... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar