lørdag 31. desember 2011

Forlovet:)

Jeg har hele tiden sagt til samboeren min at jeg ALDRI kommer til å fri...for det hadde jeg lyst til at hun skulle gjøre. MEN hun er ikke typen til det, og da hadde jeg måtte vente forgjeves(vi har vært sammen i 4 år nå)...SÅ jeg tok motet til meg og bestilte en pakke på nett
(gjennom bamsebudet.no) Inni den pakken var det en bamse i brudekjole, et hjerte og et kort hvor det sto "vil du gifte deg med meg?"

Denne pakken kom i posten for et par dager siden, og på utsiden stor det "åpnes på nyttårsaften kl 12" Samboeren har jo vært veeeelig nysgjerrig og spent og spurt og spurt.... og jeg har sagt at mellom 12-13.30 må du holde av til meg!
(da skulle vi nemlig dra og bestille ringer, hvis jeg fikk et ja)

Så når klokka ble 12 så satte jeg på "sangen vår" og hun fikk åpne pakken - og jaggu fikk jeg et JA også<3

Så nå har vi vært og bestillt ringer, og er altså da FORLOVET;)

Godt nyttår folkens;)

2 kommentarer:

  1. Åe, GRATULERER så masse :)
    Jeg måtte også krype til korset og fri sjøl i sommer - og en mnd etterpå var vi gift, vi har også vært sammen i litt over 4 år (gifta oss på 4-års dagen da vi møttes) <3

    SvarSlett