tirsdag 27. september 2011

Trist:(

Da har jeg vært og tatt blodprøva på Riksen - og den var NEGATIV!:(

Skal det virkelig aldri bli noe baby i magen min??? Tusen takk for alle dere som fortsatt hadde trua etter den negative testen igår, fikk litt trua jeg også siden det ikke kom noe blod...men sånn var det ved forrige IVF også, at mensen kom først etter at jeg hadde sluttet med progesteronet.

Istad måtte jeg bare gråte litt, jeg blir helt motløs når det ALDRI kan klaffe!Skal jeg ALDRI få oppleve en positiv test?

(har allerede nå begynt så smått å tenke på evt embryoadopsjon enten i Polen eller Hellas)

MEN først 2 forsøk til på Riksen. Har allerede nå fått satt opp nytt uttak i uke 51.
Også har jeg fått en time på torsdag til ny vurdering ang ny lapraskopi - i tillfelle endometriosen har kommet tilbake og ødelegger alt.Skal gjøre alt jeg kan for å få en ny lapraskopi:) Alt hva jeg kan gjøre - det GJØR jeg!

Idag har jeg også ringt frem og tilbake til forsikringsselskapene ifht bilen som jeg fortsatt ikke har hørt noe om - og det ene selskapet hadde ikke mottatt brevet fra det andre. MEN etter ørten tlf fra meg idag og fikse og ordne så skal det endelig en takstmann å se på bilen i løpet av et par dager! Bra jobba til meg selv klapp på skulderen;)

Men idag skal jeg tillate meg selv å være litt trist, og prøve å se fremover igjen. Nå har jeg egentlig bare lyst at mensen skal komme slik at en ny syklus er igang....

2 kommentarer:

  1. Kan ikke si så mye, for ordene strekker ikke til i en slik situasjon! Er veldig trist på deres vegne. :(
    *mange varme klemmer* til dere begge fra oss to. Tenker masse på dere.

    SvarSlett
  2. Huff vennen, ord blir fattige i en slik stund :(
    Men vi er utrolig triste på deres vegne og vi tenker masse på dere.
    Masse klemmer til dere begge to fra oss.

    SvarSlett