mandag 26. september 2011

er nok ikke min tur denne gangen heller....

Idag våknet jeg med ganske vonde mensensmerter, har hatt de i nesten hele dag... og nesten hele tiden på venstre side!

Dum som jeg var tok jeg en test ved lunsjtider pga mensensmertene, og den var negativ. Ikke noe blod enda, men det kommer nok snart, er nok bare crinonen som gjør at den ikke kommer.

Imorgen skal jeg på Riksen å ta blodprøve, vedder på at dem er negativ.

Hva skal jeg gjøre for å bli gravid? Mister motet jeg:'(

4 kommentarer:

  1. huff det var trist, men det er ikke over før blodprlven er negativ, så ikke mist motet enda. Jeg fikk svak positiv test forrige søndag,men Hcg verdien var lav og så kom dessverre tante rød på besøk...er utrolig lei meg, men det var bare første forsøk og når jeg leser om hvor mye mange går igjennom kan jeg vel ikke klage...nå blir det fryseforsøk i november, så får vi se... Hva er planen videre for deg da? Vi får bare tenke postitivt og håpe at 2012 blir et bra år for oss begge...stor trøsteklem fra Sunniva

    SvarSlett
  2. Å nei, dette var trist å lese :((
    Men ikke mist motet før blodprøvesvaret er kommet! Vet hvordan det er vennen, vi viste det en stund selv før vi fikk blodprøvesvaret vi også og man har lett for å miste håpet da man har prøvd så lenge :/
    Fortsetter å krysse fingrene for deg! ;)
    *Trøsteklemme*

    SvarSlett
  3. Håper blodprøven i morgen viser noe annet. Ikke ta sorgene på forskudd kjære deg.
    *jager-tanta-langt-faenivold*!!!!
    Skjønner godt at motet er langt nede, og det er veldig forståelig.

    Mange varme klemmer sendes deres vei! Vi krysser fingrene for at blodprøvene viser en grei verdi av hcg.

    SvarSlett
  4. Uff, kjenner meg igjen altså, men ingenting er avgjort enda - noen egg går litt i dvale, så jeg krysser fingre og tær for deg enda :)

    SvarSlett