fredag 9. september 2011

Da er dagen satt;)

Da er endelig dagen her da:) Som jeg har ventet på siden juni 2010!

Var hos Riksen idag og det hadde kommet noen flere eggposer ettersom dosen ble økt på tirsdag. Kjenner virkelig at det sprenger og jobbes i eggstokkene...ubehagelig! Var vel 6 store eller noe, men håper det kommer et par til på banen innen tirsdag:)

Uttaksdagen: TIRSDAG kl 10! Jeg er spent:)

Fikk beskjed om å sette 300 IE med Gonal-F idag og imorgen. Også skal jeg fortsette med sprayn frem til og med søndag kveld kl 21. Ovitrelle skal settes på søndag kl 22.

Mandag er medisinfri! (da er det tid for frisørtime og ut å spise, så passet meg veldig godt at uttak ikke ble på mandag)

Tirsdag morgen er det den store dagen!!!

6 kommentarer:

  1. JIPPI!! :D :D Blir det innsett på torsdag da?

    SvarSlett
  2. Jippi!!! :D
    Krysser fingrene for at du får ut det fine gullegget vennen ;)

    SvarSlett
  3. Jepp...innsett blir på torsdag - såfremt det blir noen befruktede egg da. MEN det blir det jo:)

    TUsen takk, håper virkelig at gull-egget blir skutt denne gangen:)

    SvarSlett
  4. !! Åh!! To dager til det!! Dette skal gå veien, det er jeg sikker på!! LYKKE TIL!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Skal tenke masse på dere på torsdagen! Og selvfølgelig blir det flere flotte befruktede egg som er klare til innsett. Vet du om de setter inn ett eller to?
    Åååååh, så spennende! :D :D :D

    SvarSlett
  6. Glemte det helt: MASSE masse lykkeønskninger fra oss til dere. Krysser fingrene og sender over masse positive vibber. ;)

    SvarSlett