fredag 17. juni 2011

Mensen = ringt Riksen

Idag kom mensen - og med den følger de hersens smertene...spiser jo smertestillende så jeg blir helt sløv. Heldigvis har jeg disse smertene bare i 1-2 dager! Endometriosen er noe dritt.

Men ringte Riksen- og fikk beskjed om å ringe inn neste gang jeg får mensen - og da skal vi få opplegget. For da nærmer det seg med stormskritt...men først vente ca 36 dager før jeg kan ringe inn på nytt.Kjipt!

Så nå er planen: vente 1 mnd på neste mens, ringe riksen, starte opp med spray en eller annen gang i den syklusen, vente på neste mens, begynne på hormonsprøyter...UL x antall ganger, uttak, innsetting en eller annen gang i september! Men altså først ha 3 tante rød på besøk. Det er så lenge å vente...og jeg har jo allerede gått mange måneder uten å gjøre noe. Så håper inderlig at det klaffer i høst;)

God helg alle i hopa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar