tirsdag 21. juni 2011

Den årlige hagefesten!

I regi av Skeive Dager så var den årlige sommerfesten ikveld (var der for 2 år siden også og husker det som veldig bra) - og ikveld var forrykende. Utrolig artig og lo meg ihjel opptil flere ganger - mange bra inslag. Anbefaler ALLE til å ta turen neste år, dette er jo for alle uansett legning- og ikke minst gratis.

I år var det mange bra ukjente mennesker, og blant de kjente var Elsa Lystad, Ingrid Bjørnov, Bobby Socks, Mutter'n fra Norske Talenter og buktaleren Erik Mogeno fra Norske Talenter++++

Det hele varte i 4 timer - og jeg satt og hadde full konsentrasjon gjenom det hele. Ikke værst! Også er det jo så utrolig mye gøy(mange forskjellige mennesker) å titte på der!

Håper alle dere andre har hatt en like artig kveld som meg:)

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en artig kveld :) Siden jeg fant bloggen din, så fant jeg ut at jeg skulle legge igjen et lite spor - og kanskje vil du følge min også? Klem fra Flippy

    SvarSlett