onsdag 22. juni 2011

Tatt blodprøver idag!

Nevnte jo for en ukes tid siden at jeg var hos legen, og fikk konstantert virusinfeksjon. Idag tidlig våknet jeg opp med igjennklistret øye - ØYEKATARR. Sånn er det å jobbe i barnehage:)

Hadde uansett tenkt å ringe legen siden jeg fortsatt har vondt i halsen + sliten + vondt i hodet. Så da tok jeg en ny prøve ifht virusinfeksjon, og den hadde synket - men det var fortsatt litt igjen. I tillegg tok jeg blodprøve ifht skyssesyken-.... håper virkelig ikke at det er det!!! Siden det har hengt i så lenge + at flere av symptomene stemmer så var det lurt å sjekke ut. Får svar ut i neste uke en gang.

Idag kommer det noen og henter sofaen jeg la ut på finn.no for å gis bort - det tok 5 min fra jeg la den ut til noen ringte. hehe! Lett å bli kvitt ting så lenge man gir det bort.

Nå er det bare litt over 1 uke igjen til flytting - lever virkelig i pappesker og i flyttemodus:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar