onsdag 18. mai 2011

Venter fortsatt spent på brevet som dumper i postkassa snart...

Fortsatt ikke fått noe brev...jeg venter og venter! Har forresten hatt mensen, som varte i hele 2 dager - merkelig! Har jo gått på utrolig mye hormoner over lang periode, så sikkert ikke så rart at kroppen er litt i ulage- eller hva?

Idag var en hektisk- men koselig dag! Vi var og feiret sammen med venner på ettermiddag, var til sammen 11 par og 15 unger - vi er de eneste uten barn. Følte seg litt utenfor ja - men kanskje neste år?? På dagen var vi nede i byen og så på toget, jeg elsker musikk-korps...så jeg nøt det. Mye mennesker, fikk en perfekt plass så jeg så alt og fint vær...

Nå er det full ordnings ifht flytting - er SÅ mye å fikse! Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne , er så mye praktisk... må bare starte et sted på den laaaange lista jeg har skrevet:)

Idag skal jeg til tannlegen etter jobb - ønsk meg god lykke:)

1 kommentar:

  1. God lykke! :)
    Følger spent med, og skjønner at dere følte dere litt alene igår :(

    Lykke til med alt det praktiske, gøy og slitsomt å flytte, men såå deilig når man er ferdig

    SvarSlett