lørdag 21. mai 2011

Gjett hva som lå i postkassa idag???

BREVET!! Fra Riksen!

Har fått et sånt standardbrev om at vi er tatt inn til inseminasjon og at vi skal ringe inn ved neste mens. Jeg ytret jo et ønske til resepsjonsdama om at jeg ønsket gå rett på IVF, siden 11 inseminasjoner hos CFC ikke har gitt noe resultat. Hun sa at jeg må ringe de når jeg får brevet. Så på mandag skal jeg ringe - og håper de også ser den at det ikke er noe vits i å ta flere inseminasjoner. Men anyway - vi er igang;)

JIPPI:) Et år har det gått, nesten akkurat.... vi sendte inn søknad i begynnelsen av juni ifjor!

Igår kveld la jeg ut et par ting på finn til å gis bort- og fikk maaaaange mail - så nå er nesten alle tingene hentet. Og det er mindre ting å flytte på flyttedagen!

Ikveld er det avslapning - og imorgen skal vi hjelpe et vennepar med å flytte til Drammen!:)


Ha en fin kveld folkens:)

1 kommentar:

  1. Så godt å lese... dette virker som en veldig bra dag igrunnen :-)

    SvarSlett