tirsdag 31. mai 2011

Legevakten i Drammen på lørdag + søndag

Jadda...

På lørdag morgen klarte jeg å mose den ene tåa mi inn i en kant, og det gjorde inni hampen så vondt. Vanligvis går det jo over, men det ble bare vondere og vondere og mer og mer hoven... og jeg dro i barnebursdag! Måtte sitte med beinet høyt og klarte ikke trå på beinet.

Planen var at jeg skulel til et vennepar i Drammen på lørdagskvelden, så da fant jeg ut at jeg likesågodt kunne dra til legevakta i Drammen.(regnet med at jeg måtte være der litt). Så moren min slapp meg av der, så satt jeg og ventet 1 time før jeg kom inn...deretter ble jeg sendt videre for røngten.... gikk egentlig ganske radig, ca etter 2 timer kom jeg til et nytt sted : der noen skulle se på bildene og ta meg inn. Det var ØRTEN mennesker på venterommet, og kl var 9 på kvelden, hadde vært der siden 18.30 - skjønnte jo fort at dette kom til å ta TID. Så jeg spurte de i respesjonen om hvor lang tid det kom til å ta på dette venterommet, og da fortalte de at de som hadde ventet lengst hadde sitti der i 4 timer - GUD! Også sa de at hvis den var brukket så ville uansett behandlingen bare være å ta teip på - så da valgte jeg heller å dra til venneparet mitt (fikk med meg teip), dytta innpå noen smertestillende og fikk en koselig kveld. Så dro jeg til legevakta på søndag morgen og satt i 20 min før jeg ble tatt inn. (de som kom inn likt som meg på lør kvled hadde vært der til kl 3 på natta - glad jeg valgte å dra). Det var IKKE brudd - jippi.

Så nå har jeg tatt det med ro og sittet en del, så nå er tåa veldig fin, bare litt øm og blå - så imorgen er det jobb igjen. Tror jaggu meg at eggløsning var idag også! Sånn by the way. Så da er det ca 2 uker til jeg skal ringe riksen og få en mer eksakt dato for når jeg skal starte opp med medisiner i august.

Nå skal jeg hvert øyeblikk til Drammen igjen - møte en høygravid venninne og spise ute - gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar