lørdag 29. januar 2011

Pregnyl = plundring

Ikveld satte jeg eggløsningssprøyta - Pregnyl for første gang. Alle de andre gangene har jeg satt Ovitrelle, men ettersom Pregnyl koster bare 70 kr og Ovitrelle 340 kr så har jeg nå byttet.

MEN forskjellen er jo at Ovitrelle er en ferdigfyllt sprøyte, men Pregnyl må man blande og mikse selv. Ingen stor sak det - men å knekke de glassene var ikke bare bare. Den første knuste jeg toppen og det ble masse små glass-skår. Så var litt usikker på om jeg skulle kaste den eller bruke den - så jeg googlet litt, og det var visst ikke noe farlig. Jeg googlet litt videre og fant ut hvordan man skulle knekke de uten at de ble ødelagte, så det andre glasset knakk jeg rent og pent av, JIPPI:)

Så nå er den satt og det er bare la den gjøre jobben sin frem til mandag morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar