mandag 31. januar 2011

Inseminasjon vel overstått...

Og da har jeg unnagjort jubileumsturen min...eller nesten da. Mangler hjemreisen på 9 timer som starter kl 13!

Men gikk fort og gæli inne hos CFC, var en ny dame denne gangen. Merker at de har utvidet ved at det er mye større + mange flere som jobber der. Hun scannet først, og der så hun 2 store egg som sprekker snart og en litt mindre, men den skulle ikke avskrives helt visstnok. Man kunne aldri vite - i følge hun.

Etterpå spurte jeg om medrol, og da sa hun bare at det synes hun jeg kunne få - så da fikk jeg det. Så da fikk jeg 4 piller av 16 mg medrol. Tok en idag rett etter inseminasjonen og skal 1 imorgen og 1 på onsdag, 1/2 på torsdag og 1/4 på fredag. Håper dette gjør susen:) Sykepleieren Marianne, som jeg har hatt hver gang der nede hjalp også til idag, og er alltid like hyggelig. Sa til meg at DENNE gangen skulle det lykkes...får håpe hun får rett da.

Siden det er så rett ut og rett inn og jeg aldri får latt "gosakene" få tid til å flyte oppover gikk jeg faktisk idag på et nytt toalett som ligger borti gangen, som ingen andre brukte...og la meg litt ned på gulvet et kvarters tid. HAHA. Hva jeg ikke gjør for dette barnet;)

1 kommentar:

  1. Haha, V. :)
    Sikker på at det gjør susen, og at det er starten på et av mange minner sammen!

    Så bra at du fikk Medrol, nå skulle alt ligge til rette!
    God rug.
    Klemmer fra Tina.

    SvarSlett