søndag 30. januar 2011

København neste...

Da sitter jeg atter en gang på nattbussen til København, og har heldigvis fått 2 seter for meg selv....enn så lenge. Håper jeg beholder de hele veien frem til København slik at jeg får meg litt søvn i natt!

Jeg har 2 bussklipp igjen på klippekortet jeg bruker i Køben, akkurat nok til imorgen. 1 klipp fra sentrum og inn til CFC og 1 klipp tilbake til sentrum. Håper at dette var siste klippekortet og at jeg ikke må kjøpe et nytt et neste måned;)

Nattbussen ned er egentlig helt greit, selv om jeg sover utrolig dårlig - bare slumrer litt nå og da. Men har som regel tatt fly hjem igjen og sovet på flyturen. Denne gangen skal jeg jo ta bussen tilbake igjen også, kl 13 imorgen. Og den bussturen gruer jeg meg til. Jeg kommer sikkert til å sove litt pga at jeg er trøtt pga lite søvn i natt, meeeen etter å ha sovet litt pleier jeg å bli veldig våken og da er det maaaange timer igjen til bussen er i Oslo igjen! Grøss og gru for morgendagen!

Eneste som er deilig å tenke på er at jeg ikke skal på jobb på tirsdag, så da kan jeg sove ut og komme meg etter dette døgnet jeg har foran meg:)

Denne gangen skal jeg som sagt bruke medrol og hcg-støtte.... og lurer igrunn litt på hvordan det blir da ifht testing og når mensen evt kommer?(er jo realistisk selv om jeg satser og håper på at det klaffer denne gangen) Mensen blir vel utsatt litt pga hcg.støtta vil jeg jo tro...hmm. Får høre med de imorgen.

Skal bruke denne bussturen frem og tilbake til å drømme meg bort med å tenke på den babyen som en dag vil komme:) OG til å lese bok, høre på musikk, sove litt og surfe litt på dataen.

God natta godt folk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar