onsdag 23. mai 2012

Fikk låne masse masse tøy igår...

Igår var vi på besøk hos en venninne til samboeren, og der fikk vi låne masse masse gutte-tøy! Så ser jo nå at vi har aaaaalt for mye i størrelsene frem til og med 68.

Så nå kan jeg angre på at jeg har brukt så mye penger på å kjøpe små størrelser..men men:) Fra og med nå blir det shopping i str 74 og oppover:)

Det aller beste var at vi fikk låne masse masse ull... har jo kjøpt masse selv også, men nå har vi mer enn nok av det også; bodyer, strømpebukser og pysjer - supert:)

Nå begynner "redet" å bli stort, og jeg har skaffet ganske så mye... deilig igrunn, så slipper jeg å stresse med de siste tingene som må handles inn før knøttene kommer til verden!

Idag er det nytt besøk på diapol på Riksen, og livmorhalsen skal måles(og tror de skal sjekke veksten på ungene også)! Håper det, så jeg kan få ta en titt på knøttene:)

Kos dere i sola idag:)

2 kommentarer:

  1. Så deilig. Supert å låne klær, for du har jo allikevel nok klær som du kan ta vare på til minner eller nummer 3 :)
    Håper alt står bra til med de små i magen og at dere fikk en liten titt.

    Ha noen deilige sommerdager, fine deg og magen din.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tina;) Nyter finværet i Oslo(nesten litt for varmt på balkongen)...hehe!! Håper alt er bra med deg også;)

    SvarSlett