lørdag 7. april 2012

Påskeferie

Begynte påskeferien med å være sammen med samboeren og svigers på hytta de leide i sverige(1 t fra trysil). Første dagen gikk jeg en liten skitur på 3 km, og etter den skituren har jeg hatt vondt i bekkenet. Møkk!! Så har ikke turt å gå mer på ski, men har prøvd å gå noen turer på beina, men da blir det bare vondere igjen. Så denne påsken har vært meget rolig for min del!!!! Etter et par dager der dro jeg til hytta hvor min familie er og har vært her siden onsdag- drar hjem igjen imorgen!
Er fornøyd etter 8 dager med påskeferie!!

Huff, håper den vondten i bekkenet går over altså!! Skulle visstnok aldri gått den lille skituren, satte i gang et eller annet den skigangen visstnok.

Håper alle andre har hatt en fin påskeferie også:)

Neste uke er jeg 16 uker og da kommer det et magebilde.... denne uka her har virkelig babybumpem kommet og magen står rett ut- t.o.m på morgenen:)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se magebilde!! Får håpe bekkenet roer seg igjen!

    SvarSlett
  2. Du bærer jo på to stykker, så klart bekkenet må krangle litt med deg :P Når det er sagt, håper vi selvfølgelig at du ikke blir nevneverdig plaget. :)

    Gleder oss til magebilde av tvillinghuset. :D

    SvarSlett