tirsdag 10. april 2012

16 uker

Idag er det tirsdag igjen, og ny uke...16 uker!! Nå synes jeg tiden faktisk går fra meg, hehe!

Men jeg lengter etter å kjenne livstegn. Jeg ligger leeenge om morgenen og kjenner etter, og flere ganger om dagen legger jeg meg ned og prøver å kjenne noe...men "nada"!!! Men det kommer vel snart:)

Men har merket at det et par ganger den siste uka så har livmora blitt knallhard en bitteliten stund, også gir det seg...kynnere?? Ikke vet jeg. Ikke ubehagelig eller noe. Bare litt rart!

Den siste uka har jeg vært så sinnsykt kvalm...mange ganger om dagen. Uff! Hadde håpet det skulle gi seg innen nå sånn at jeg kunne jobbe litt igjen, men er MEGET skeptisk til det når jeg er i så dårlig form om dagen. Skal på Riksen igjen imorgen, og da må jeg ha bestemt meg om jeg vil fortsette å ha 100% sykemelding eller prøve å jobbe litt igjen....

1 kommentar:

  1. Tror ikke det er så alt for lenge til du vil kjenne livstegn, ut fra det som står i svangerskapsbøkene vil du kjenne liv fra uke 18. Det er jo bare to uker til :)

    Da jeg kjente liv første gang, gikk det opp for meg at disse følelsene hadde jeg kjent lenge. Men første gang jeg kjente luftboblene og sommerfuglene i magen, så skjønte jeg ikke at det var babyen som sprellet rundt og laget disse beveglesene. ;)

    Når det kommer til jobben, er ikke formen helt 100%, bli hjemme! Du får ikke noe stjerne i boken for å komme på jobb i dårlig form. Masse lykke til på Riksen i morgen. :)

    SvarSlett