lørdag 23. april 2011

Snart er påskeferien over....

Og det kjenner jeg er helt greit!!!:) Tar på å være 1 uke med svigerforeldre på fjellet....skal ikke si noe mer om det!

Idag er siste dagen, så bærer det hjemover imorgen - lang reise!

Vært helt nydelig vær på fjellet, så de siste dagene har jeg sittet i singlet og solt meg - faktisk fått farge:) Me like...

Kjenner skikkelig godt at eggløsning er rundt hjørnet, og er litt anbivalente føleleser å kjenne at den kommer - også gjør jeg ingenting. Ikke teste, ikke ringe CFC, ikke sitte på den eviglange bussturen og ikke håpe! Men har jo innsett at det er bortkastede penger - og har derfor bestemt meg for å VENTE! Selv om det egneltig ikke passer inn i vokubalæret mitt, hehe! Jeg er en person som får ting gjort, jeg sitter ikke og venter ...men nå må jeg altså gjøre det, eller jeg tvinger meg selv til å gjøre det:)

Fortsatt god påske alle sammen:) Ser inne på bloggverden at flere har tatt påskeferie og at det er litt stille her inne om dagen - er bra det;)

1 kommentar: