fredag 9. desember 2011

Vært hos legen idag

Har blitt skikkelig tett i pappen og har vært hjemme fra jobb igår og idag, så ringte legen og fikk en time idag(både pga sykdom + mye bivirkninger fra spray + sliten) Så fikk sykemelding tom tirsdag, og etter det er jeg 50 % sykemeldt ut året.

Det skal bli godt, for har jobbet rompa av meg den siste tiden, og veldig slitsomt i denne tiden som er nå med hormoner osv...

Har frem til nå hatt et godt inntrykk av fastlegen min, men idag ble jeg litt skuffet. La frem situasjonen min - og det første jeg fikk høre var at det å få barn ikke er en menneskerett og at dette er mitt valg å gå gjennom IVF og gå på hormoner osv, og at jeg burde sette pris på at jeg nå fikk hjelp fra Riksen og være ved godt mot.

Tja, jeg VET jo at jeg velger dette selv, men man kan jo bli sliten av alle hormoner for det.... og selv om det ikke er en menneskerett å få barn så kan man bli utrolig lei seg hvis man ikke få rdømmen sin oppfyllt. Synes ikke han var så forståelsesfull på dette punktet gitt!!!

Men uansett, fikk 50 % sykemelding frem til forsøk i uke 1 da!

Tuppen og lillemor: Jeg bruker Suprecur sprayen - begynte på syklusdag 21 - og sprayer 1 spray 4 ganger daglig. Bivirkninger jeg har er en del vondt i hodet, sover dårlig, veldig sliten, og "snapper" fort på samboeren. Ikke morsom å gå på!!!

Skal gå på sprayen i uker til før jeg skal begynne på gonal-f tors 22 des:) Det skal bli herlig! For da blir man ofte kvitt bivirkningene fra sprayen.

Nå er det helg, og det er godt! Skal tilbringe kvelden på sofaen med switching mellom idao og håndballkampen:)

God helg alle sammen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar