torsdag 8. desember 2011

Uttak forflyttet til uke 1

Idag tidlig fikk jeg mensen, og hun jeg pratet med på Riksen igår sa at jeg kunne begynne med sprøyter på lørdag hvis den kom idag. Men når jeg ringte inn til Riksen idag så sa hun at da ble det mest sannsynligvis innsett på julaften(da er det ingen som jobber der) - og da kom forsøket til å bli avbrutt.

Og det vil jeg jo ikke!

Så da ble planen videre at jeg skal fortsette på sprayen i 2 uker til, så begynner jeg på sprøyter 22 des, scanning 27 des(3 juledag), scanning 30 des og uttak i begynnelsen av uke 1!

Det positive er jo at jeg slipper å være totalt avhold i jula - det kjipe er jo at jeg må gå på sprayen i 2 uker til (ganske mange bivirkninger) men som igjen er bra for endometriosen!!

Jeg er blitt skikkelig forskjøla og tett i pappen, samt at mensen har brytet ut idag og da har jeg SMERTER så det holder - tror jeg er oppi 6 gram smertestillende nå og enda har jeg vondt. Håper det går bra, det er jo egentlig maks 4 gram man skal ta?!?!?! Men holder ikke ut disse smertene....

2 kommentarer:

  1. Prøv å kombinere med ibux hvis du tåler det :) 400mg feks, evt naproxen :)
    Håper sprayen behandler deg fint! ;)

    SvarSlett
  2. Enda godt de fant en løsning på det slik at forsøket ikke ble avbrutt!

    Hvilken spray bruker du, og hva er bivirkningene?
    Skal selv begynne på spray i januar, og har aldri brukt det tidligere, så jeg vet ikke hva jeg går til.

    SvarSlett