søndag 7. august 2011

Helga er over ny jobbuke imorgen...

Jeg har ikke trent på flere måneder og på torsdag karret jeg meg ut på en liten joggetur(pust-pes-pust-pes) og tok en ny joggings idag igjen- før frokost. Fortsatt pust-pes-pust-pes... men blir vel bedre etterhvert:) Slitsomt å komme igang igjen, men er godt når man er i bedre form og det er litt mer moro når kondisen holder litt.

Har skikkelig lyst å kjøpe bil, og titter på finn.no for harde livet. Tenkte jeg skulle ringe på en Opel Astra imorgen, spennende å se hva jeg ender opp med:)

Igår var jeg på Linderud-senteret og shoppet, masse masse salg. Og jeg fant meg 7 plagg på Lindex til 300 kr - KUPP;)

Nå sitter jeg og ser på Himmelblå 1 sesong. Har aldri fått karret meg til å se det før nå, og har hele serien. Men nå blir det nok en del himmelblå fremover!

Fortsatt god kveld folkens;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar