torsdag 22. februar 2018

Diapol igår

Dagene snegler seg fremover, og idag er jeg 6+3.
Jeg hang et par timer på Riksen igår, på Diapol. Og det var utrolig hyggelig. Med en gang jeg kom dit møtte jeg på legen som satte inn eggene når jeg ble gravid med tvillinger. Han kjente meg igjen og synes det var så hyggelig at jeg var gravid igjen.

Så kom jeg inn til sykepleieren som fulgte meg opp forrige gang, veldig hyggelig å prate med henne. Så var det inn til diabetesbehandling, som også var den samme som sist😜 Skulle nesten ikke tru at det er 6 år siden jeg hang i gangene der sist.

Helt til slutt var jeg på UL, og det eneste vi så var en svar pose med "noe" inni. Helt likt som for 6 år siden. De har ikke det beste UL apparatet, så satser på at vi ser en god del mer neste uke når vi skal på UL på Ivf klinikken når jeg er 7+3👍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar