søndag 4. november 2012

Lillegutt lever fortsatt...

Det går så vidt bittelitt i riktig retning om dagen.... men så går det plutselig litt nedover igjen! Det er en lang vei å gå, og alle skritt skal gjøres med museskritt! Så tålmodighet er en dyd om dagen...vanskelig å ikke se noen særlig forandringer når vi går her dag ut og dag inn, men vi stoler på de som jobber på Nyfødt Intensiven og venter og venter...tar en dag av gangen:)

Tusen takk for alle lykkeønskningene og all omtanke, det hjelper!!!

Forresten så heter godjenta Othilie og lillegutt Jonathan:) De nydeligste skapningene jeg noen gang har sett- selvfølgelig- hehe!!! Bildene er tatt noen dager før Jonathan ble dårlig!

10 kommentarer:

  1. Fine søte barna <3 Kjempe fine navn - og godt å høre at det går bedre med lillegutten! Jeg krysser alt jeg har for han..

    SvarSlett
  2. Så nydelige unger med utrolig fine navn! <3
    Og jeg er så glad for å høre det går fremover med lillegutten deres, fordi om museskrittene er små, så går de da tydeligvis i riktig retning ;)
    Vi krysser det som kan krysses for han her...
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig søte de er!! Håper så inderlig dette går bra. Sender dere alt av gode tanker.

    SvarSlett
  4. Alle gode tanker går til dere.

    SvarSlett
  5. Så fine de er, og kjempefine navn! krysser fingrene for at det går bra, og tenker masse på dere om dagene. <3

    SvarSlett
  6. Hei,

    jeg kjenner dere ikke, men har fulgt bloggen en stund og vil si at jeg tenker på dere. Det virker som om vi har mye felles; jeg og kona mi bor i Groruddalen, vi har en gutt fra før og jeg fikk vår egen lille Othilie i juni i år. :-) Håper alt går bra!

    SvarSlett
  7. Og JEG tenker på dere HVER DAG !!!
    Alle 4 :) Litt av en påkjenning både for liten og stor !

    Men ta godt vare på hverandre, og kos med Othilie så lenge :)til lille Jonathan er bedre.

    Masse gode tanker til dere:)

    SvarSlett
  8. Hei, kom over denne blogen ved en tilfeldighet, og skjønner at det var deg som lå på rikshospitalet i sommer samtidig som jeg var innlagt (også med tvillinger i magen). (Jeg ble flyttet til Drammen etter 3 uker). Uff, jeg skjønner at dere har gått og fortsatt går gjennom tøffe tider. Jeg håper virkelig det begynner å gå i riktig retning for dere, og at Jonathan fortsetter å kjempe seg gjennom problemene. Bildene viser at tvillingene er helt skjønne! Selv kom våre to tvillingjenter i september, og jeg kan ikke en gang tenke meg hvordan det måtte være å gå gjennom det dere gjør nå. Stå på, jeg ønsker dere alt godt, og håper skrittene snart blir større og større i riktig retning. Klemmer fra Aina

    SvarSlett
  9. LYKKE TIL!!!! Dere er TØFF og livet er HARDT!

    Ønsker dere alt godt!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Tenker så mye på dere og håper at alt er bra.

    SvarSlett