onsdag 18. april 2012

Rot rot rot

Vi driver(eller samboern) og maler gjesterommet/barnerommet, så det blir klart til småtassene kommer - og da er jo hele det rommet tømt og befinner seg nå i stua!! Og jeg som er hjemme hele dagen - liker det ikke! Men blir ferdig i løpet av et par dager da, og så flyttes tingene tilbake igjen. Men det trengs å luftes et par uker kjenner jeg(veldig maling lukt)før vi reiser på IKEA og handler inn:

- 2 sprinkelsenger
- 2 madrasser
- 1 kommode til å ha barnetøyet i
- 1 stellebord
- + diverse småtterier

Gleder meg:)

Imorgen skal jeg på barnimagentreff, for oss som bor i Oslo og venter barn på høsten. Veldig spent på det kjenner jeg, vet jo ikke hvem noen er!! Vi blir 8-9 stk, hvis alle dukker opp. Men blir sikkert hyggelig:)

3 kommentarer:

  1. Vi har også tenkt til og kjøpe seng på Ikea.. De har jo så mye fint der :)

    SvarSlett
  2. Vi har også tenkt til og kjøpe seng på Ikea.. De har jo så mye fint der :)

    SvarSlett
  3. Får trøste deg med at det blir bra når det blir ferdig :) Blir nok en shopping-tur på IKEA for vår del også, de har så utrolig mye fint der.

    SvarSlett