mandag 21. november 2011

Imorgen skal jeg prøve noe nytt....

På fredag var vi ute og spiste med vennegjenge til samboeren(de er litt eldre enn meg og de fleste der har både 1 og 2 barn)OG de er ganske velstående! Flere av de har gått til akupunktur hos ei på Majorstua, som de anbefalte på det varmeste. Har googlet henne litt og hun er spesialist på barnløshet - passer meg ypperlig.

Vel- ringte henne idag og fikk time imorgen for akupunktur. La frem om alle hindringene som gjør at det er vanskelig å bli gravid - og hun visste utrolig mye når jeg pratet om det!!!

Gleder meg - men lommeboka gleder seg IKKE! Men har frem til nå brukt over 100 000 kr på alle forsøkene på å bli gravid, så om vi legger i litt til før dette forsøket her så gjør ikke det noe tenker jeg.

SUPERSPENT:)

2 kommentarer:

  1. Så spennende da! Hadde ikke dette forsøket klaffet for oss, hadde jeg forsøkt akupunktur!
    Lykke til da - krysser fingrene for at det er det som skal til :)

    SvarSlett
  2. Så spennende! :D
    Her har vi prøvd Kvantemedisin og andre alternative ting som kan hjelpe, nå skal jeg prøve noe helsekost og se om det kan gi noen resultater.
    Man bruker så mye penger på dette uansett, så litt ekstra for at det kanskje kan hjelpe er verdt det til syvende og sist ;)
    Lykke til! :D

    SvarSlett