onsdag 13. april 2011

2 1/2 dag igjen til påskeferie!

Ah, utrolig deilig å tenke på...at om bare 2 1/2 dag er det 1 uke påskeferie. Vi skal til Sâlen i Sverige på en leid hytte sammen med foreldrene til samboeren. Vanligvis pleier vi å dra til Hafjell også der mammaen min er, men i år reiser de til leiligheten sin i Spania. Så da blir det bare Sâlen denne påsken:)

Spent på hva som møter meg der; snø, slaps, sommer, vår??? Vanskelig å pakke baggen synes jeg:)

Bestillte en NorthFace bag på nettet dagen før vi dro til Marokko, og på mandag hentet jeg den. Veldig fin og veldig praktisk, og veldig dyr....hmpf. 750 kr for en bag, men det står jo at den skal tåle ALT! Så da regner jeg med at den varer livet ut ...hehe!

Aiai, nå er det 20 min igjen av pausen min og den skal brukes på pauserommet:)

Ha en fin fin dag alle ihopa:) Don't worry, be happy;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar