mandag 23. mai 2011

Da har jeg ringt Riksen...

....og det blir enda mer venting. Som sagt er vi nå tatt inn til inseminasjonsbehandling - noe jeg synes er tullete. Så ringte inn idag og pratet med AIH avdelingen, og de var helt enige med meg. Det sto ingenting i arkivet om alle forsøkene jeg har hatt (kan ikke folk skrive ned ting når jeg forteller, så slipper jeg å si ting hundre ganger?) Men som hun dama i tlf sa - nå har vi stått i donorkø - og nå må vi stå i IVF kø. Så hun satte meg opp med uttak i september! Weeee...

Spurte hun om jeg kunne ta en inseminasjon mens jeg ventet på IVF, og det kunne jeg selvfølgelig gjøre - men så sjekket hun ut at i følge syklusene mine fremover så vil de neste eggløsningene mine komme i sommerstengt Riksen. Blæh! Ivf avdeling har bare stengt i 3 uker, mens AIH avdelingen har stengt 6 uker ca. Kjipern!

Jeg skulle ringe inn ved neste mens, og få opplegg - for skal begynne på nesesprayen i august. Deretter Menopur sprøyter!

Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet, og vente spent på september:)

2 kommentarer:

  1. Er utrolig kjett med disse køene og feriestengt! :(
    Her har TR vært forsinket de to siste mnd, så vi rakk ikke fullt regime før ferien og skulle begynne med nesepray i juli. Men etter litt overtalelser, så ble vi enige om at kommer TR til tiden nå, så prøver vi ett kort regime før ferien ;) Da blir det bare Menopur, så nå krysser vi fingrene for det.

    Masse lykke til når tiden er inne hos deg også! :D

    SvarSlett
  2. Lykke til! Håper Riksen kan hjelpe dere :)

    Klems fra Heidi med to små donortvillinger :)

    SvarSlett