torsdag 5. juli 2012

UL igår

Igår var det Riksendag + UL(hjertelege). På UL skulle de bare sjekke at de vokser som de skal og at alt står bra til, noe det gjorde. Gutten er ca 1200-1300 gram og jenta er rundt 1600-1700 gram. Sånn ca!! Så de vokser og vokser- bra:)

Også sjekket de livmorhalsen igjen siden sist for 2 uker siden så var den jo lang og fin på 4 cm, men med svikt på 1 cm. Nå var den fortsatt lang og fin, men svikten var der hele tiden. Men var visst ikke noe å bry seg om siden den er så lang og fin. Satt opp på ny sjekk om 2 uker, både til UL og måling av livmorhalsen!

Tok noen jernprøver og blodprosent osv igår, siden jeg er så svimmel om dagen. + at jeg har begynt med jerntabletter, just in case! Blodtrykket var iallfall bra:)

Ellers så skinner endelig sola litt i Oslo, herlig! Men jeg orker ikke gå noe sted, for hvis jeg går mer enn et par minutter får jeg kynnere, og opp og ned trapper er grusomt. Så nå begynner graviditeten å si ifra om at det er noe som skjer ja!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar