søndag 22. juli 2012

Slitsom natt igjen...

Det er tydeligvis om natta at ting settes igang hos meg...

Etter en slitsom forrige natt med lite søvn + bare en liten 5 min dupp i løpet av dagen la jeg meg kl 23 igår kveld. Visste allerede da at jeg kom til å våkna kl 3.30 for å bytte ampullen på det riedempende dryppet. Fra ejg la meg og til da så våknet jeg 3 ganger og måtte tisse. Ikke så mye kvalitetssøvn- blah!

Når hun bytter ampullen er alt fint og jeg gir beskjed om at jeg ikke merker noe som jeg gjorde forrige natten. Skulle jeg ALDRI ha sagt. Etter at hun går begynner det med svake mensenmurringer som bare tar seg opp...så kl 4.30 tar jeg 1 gram paracet. Funker ikke. Ringer på jordmora kl 6, får da en varmepute og beskjed om at vi må se det an. Varmeputa hjelper littegrann, så jeg får meg en liten halvtimes dupp i 7 tiden. Våkner 7.40 med mensenmurringer igjen. Får ikke sove. Så litt før 9 ringer jeg på jordmora igjen, og jeg får 1 gram paracet og hun varmer opp varmeputa.

Så nå sitter jeg her...varmeputa og paraceten har hjulpet litt og jeg kjenner bare littegrann murringer. Har spist frokost. Og er spent på hvordan dagen utvikler seg. Om det roer seg nå eller om det tar seg opp igjen når smertestillende er ute av kroppen.

Idag er IKKE en dag jeg vil føde på. Da får de i det minste vente til imorgen!!!;)

Ikveld kl 20 skal egentlig dryppet koples av også, men det kan hende de lar det være på til imorgen tidlig. Kanskje lurt i og med at det er om natta ting skjer hos meg. Får vente å se!!!

1 kommentar:

  1. Å, jeg er så spent på hvordan det har gått idag.
    Håper dere har klart det idag også!

    SvarSlett