mandag 30. juli 2012

Jippiyey:)

Mandag er fast dag for å måle blodtrykk og vekt. Var superspent på den vekta, for har spist veldig godt mens jeg har vært på sykehuset, maten er over all forventning, og det er jo dessert annenhver dag(karamellpudding, sjokoladepudding, riskremyoughurt, nytyoughurt, fruktkompott etc)! I tillegg ligger jeg jo nesten bare helt rolig dagen lang, bruker meget lite energi...

Dere husker kanskje for et par uker tilbake at jeg gikk opp 3 kg på en uke- pga mye vann i beina. Forrige mandag sto vekta nesten på det samme, et par hundregram opp bare. Men idag, så var den - 2,5 kg. Har nesten ikke vann i beina, og samtidig har jeg såvidt gått opp noe på 3 uker da. Hurra!!!!

Har totalt gått opp ca 13-14 kg til nå, ikke så galt til å være 32 uker(imorgen) og tvillinger i magen synes jeg. Fornøyd!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar