onsdag 13. juni 2012

Lenestol i hus!

Jeg har fått en anbefaling om en lenestol fra IKEA som man bare MÅ ha ifht amming/gi flaske osv...den er visst kjempegod! Jeg har vært og prøvd den et par ganger, og den er innmari god, + at jeg må ha et sted jeg kan sitte godt hvor jeg ammer. Jeg merker allerede nå at jeg begynner å slite med å finne gode sittestillinger i sofaen, ifht magen. Så den blir nok god å ha fremover nå når magen vokser også.

Så igår dro jeg på Ikea og kjøpte den - og satte den sammen! Og den er helt super:)
Også kostet den bare 275 kr (eneste aberet er at den er hvit, men jeg har lagt et svart teppe over så den holder seg lenger)

PELLO Lenestol IKEA

2 kommentarer:

  1. Denne kjøpte vi også når vi ventet førstemann :) Bare i brun, helt super og holder like godt fortsatt..:).. Super til nattaeventyr på kveldene nå :)

    SvarSlett
  2. Kommer helt sikkert godt med :)

    SvarSlett