søndag 17. juni 2012

26 uker

Enda en 1 uke har flydd avgårde...

Og merker veldig godt at de vokser som bare det inni magen...sparkene blir hardere og kjenner mye til at gutten driver og romstrerer inni magen! Gøy:)

Om dagen driver jeg med den berømte foreldrepengesøknaden...vanskelig! Har vært på NAV og forhørt meg om regler osv... og imorgen skal jeg på jobb og skrive ferdig søknaden til de ifht permisjon og ferie osv...også må samboeren få til et møte på jobben sin ifht når hun får fri. Og helt til slutt kan vi sende inn søknaden til NAV! Greit å få den søknaden avgårde nå før ferien... de har jo ganske lang behandlingstid + at man vet jo aldri når disse småtassene har lyst å finne veien ut av magen:)

På torsdagen var jeg på et nytt barnimagen-treff...det 3'dje, veldig hyggelig! Har avtalt et til før ferien...hyggelig å prate med andre som også er gravide og er ca like langt på vei!

Igår hadde jeg og samboeren en "kjæreste-dag" - vi var ute og spiste og etterpå på kino og så The Hunger Games. Litt skummel for min del, skvatt masse, men bra film!!

Fortsatt god søndag(venter fortsatt på litt finvær igjen)!!!

1 kommentar:

  1. hehe, du har aldri likt skumle filmer :)
    Du må se de med 7 års grense :)
    God søndag !!!
    Mammaklem til deg

    SvarSlett