søndag 10. juni 2012

25 uker- malt gangen og gjort et skuup på finn

Ja, idag er jeg da 25 uker... tiden går ganske så fort om dagen:)

Og de sparker og de sparker, hardere og hardere... jenta driver og sparker meg masse på blæra- utrolig ubehagelig. Håper virkelig ikke hun bestemmer seg for å sitte i sete frem til hun skal ut:)

Gutten har drivi og snudd seg og ålt seg inni magen idag...rar og morsom følelse!!!

Ellers har vi malt gangen i helga...jeg har tømt og klargjort, mens samboeren har malt(mens jeg måtte ut av leiligheten et par timer pga lukta- og da dro jeg på shopping)! Og idag har vi ryddet alt tilbake igjen og gangen ble superfin:)

Gjorde et skuup på finn.no igår kveld...kjøpte en gammel brio double wave tvillingvogn til bare 200 kr. Har tenkt å ha den på balkongen som sovevogn slik at de kan sove ute og få frisk luft. De mykbaggene jeg har kjøpt tidligere passer oppi.
-Det som var minus med vogna er at den var skikkelig møkkete(men jeg tok av alt jeg klarte av trekk osv og vasket igår kveld, og montert på igjen idag...og det ble kjempebra) Eneste som er litt kjipt er at kalesjen kunne trengt seg en vask, og den får jeg ikke av:(
-Også det ene hjulet tror jeg er punktert. Fylte det med luft idag, så får vi se om det er bort igjen innen et par dager. Hvor får jeg isåfall fikset det??
-Også klarer jeg ikke å få lagt den sammen...den er ganske gammel og rusten. Skal prøve igjen imorgen. Trenger igrunn ikke å legge den sammen, så lenge vi får den ut balkongdøra, det har vi ikke prøvd enda. Har målt med målebånd, og det KAN kanskje gå..hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar