søndag 3. juni 2012

24 uker

Oj oj oj - som tiden flyr;)

Ifølge jordmora jeg går til så sa hun at hun opplever at tvillinggravide ofte føder i uke 34-35... og hvis jeg er en av de - ja da er det bare ca 10 uker igjen å gå gravid! Shit:)

Jeg synes babyene i magen min er ganske så rolige... har jo kjent liv siden slutten av uke 16, men det er bare litt hver dag. Den siste uka har det dratt seg opp og det har begynt å bli litt mer liv...og ganske ofte til samme tidspunker på dagen. Synes det er gøy jeg, kjenne at de er der og sier hallo til mammaen sin! Fortsatt gutten jeg kjenner mest til (pga jenta har morkaka foran). Men er fornøyd med at det ikke er rabalder der døgnet rundt...også kan jeg jo bare håpe at de er like rolige når de kommer ut også;)

Jeg er alene hjemme da samboeren er på jentetur til utlandet...så fra igår til idag har jeg hatt besøk av mamma og de...og mannen til moren min har fikset ting som trengs å fikses(trengs mannehender til). Byttet krana på badet, skiftet taklys, hengt opp rullgardin osv. Deilig å få det gjort før kidsa kommer(iallfall krana som var sååå hard pga pakningen var ryki). Så nå er jeg glad:)

Mamma hadde også med seg en hel del jeg hadde fått av en tidligere venninne hjemme fra bygda, så nå er elekstrisk vippestol, elekstrisk brystpumpe, manuell brystpumpe, flaskevarmer og babygym i hus. Begynner å bli ganske så fullt av ting inne på gjesterommet/barnerommet. Blir jo gøy å ta det i bruk snart da, og at det ikke bare ligger i et hjørne!

Flott flott helg, og nå har jeg kvelden for meg selv før samboeren kommer hjem imorgen ettermiddag<3

3 kommentarer:

  1. Spennende å følge dere :) Tida går fort, selvom det føles sakte...

    SvarSlett
  2. Koselig med besøk da :) Det er en utrolig følse og kjenne at noe beveger seg der inne <3

    SvarSlett
  3. Hei! Kom over bloggen din, og lurer på om du har lyst til å dele litt erfaringer med Riksen til noen som snart skal i gang med prosessen...? Spennende å følge deg her!

    SvarSlett