fredag 13. januar 2012

Urolige netter

Guuuud, og jeg har sovet dårlig den siste uka.... for å bare nevne: jeg drømmer drømmer drømmer, og jeg er oppe og tisser opptil flere ganger (masse), urolig i kroppen! Blæh, kjenner jeg er sliten! Sinnsykt godt med helg nå altså:)

Ikveld tilbringes alene på sofaen, skal lage meg noe taco snart - NAM:) Og akkurat nå sitter jeg og ser på repriser av Unge Mødre..hehe!

Fortsatt masse kviser, men puppene er IKKE så ømme lenger... mon tro hva det betyr!??!

God helg alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Heia!! ville drømmer og opp og tisse x flere var mine første graviditetstegn:P masse lykke til
    Hilsen Sunniva:)

    SvarSlett
  2. Hi, hi - jeg ser vi hadde en ganske så lik kveld i går - alene på sofaen med Unge mødre og et ønske og en drøm om at smbryoene vi bærer på skal spire. :-)
    Javelin

    SvarSlett